Lördag

SAW II avverkades igår och den får nästan lika högt betyg som ettan, men det stannar vid 4 av 5 denna gång. Delvis för att det var slutet som gav den extra lilla 0.5 sist. Slutet var i och för sig bra denna gång också, men när man såg första filmen hade man ju ingen aning om vad som väntade. Nu hade man förväntningarna med sig och då blir det ju också så att man inte blir lika chockad av slutet. Även om detta faktiskt också var myyyyycket bra!
Tjoho! Jag gillar verkligen denna film och kan inte fatta att den egentligen kallas splatterfilm....... Nej, psykologisk thriller på hög nivå!

Åhhh, idag blev Jalla riden för första gången! Det gick jättebra och han var verkligen jätteduktig trots att han var något chockad. I början var han stel och spänd och nersjunken men sen rätade han upp sig och gick riktigt fint på slutet. KANON!
Jag är sååå glad över att A kommer och tar hand om honom och att hon gillar honom så mycket. Han (vi) ska också få en maaaaaaaasssssssa saker av henne som tack för att hon får vara här. Detta för att hennes mamma nyss stängt en hästbutik. Hur gulligt och snällt som helst. Jag blir alldeles rörd.... och ett jättefint täcke ska Jallan få :-)
Och ändå är det liksom jag som är tacksam över att hon vill vara här!

Nej, nu är det dags att göra sig i ordning inför kvällens middag. Vi ska till några kompisar där det bjuds på grillat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback