Trött tisdag

Som vanligt är man helt däckad på tisdagar. Det är min längsta dag, och även den då jag har flest lektioner. Det kan vara lite påfrestande som till exempel såna här dagar när de flesta klasser ha haft diskussion. Då är man helt slut efter att försökt styra upp eleverna under en timme. Så i dag har somnade jag i sängen när jag kom hem, och sov middag! Det var sååååå skönt.

I går fick jag veta att Monicas älskade älskade Zeeke har gjort Watte och Guinness sällskap på de evigt gröna ängarna. Den vackre vackre prinsen. Jag vet hur mycket Monica älskade den hästen och hur mycket de har varit med om tillsammans. Vi som förlorat någon vi älskar vet ju hur olidlig smärtan är när man måste ta det tunga beslutet att skiljas åt.....En eloge till dig Monica iallafall, som gav Zeeke ett värdigt slut, och som såg till att han slapp lida mer...

image38

Jag hoppas och tror att inte Monica misstycker att jag lägger in hennes bild här, men om du ser detta Monica och det inte är ok, så tar jag givetvis bort den.

Vackre Zeeke - nu kan du springa fritt igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!!! jo jag har 2egna travare som jag tränar. har du oxå travare??

2008-01-29 @ 20:01:54
Postat av: Sandrah

Hej! Ja, jag har två stycken varmblod som jag jobbar på ska komma till start snart, eller ja snart och snart, till sommaren, iaf den ena. Sen har jag en nordispenisonär :) Själv?

2008-01-29 @ 23:15:41
Postat av: monica

Ja verkligen tur att du kan gå och visa dom järnvägen och alla olika tågen då=)
Jo nog är man en bit på väg så de känns iaf bra=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback