Tråkigt - jag? Nääää

Nu har jag tråkigt...men ska snart bege mig ut i stallet efter en lång dag på jobbet. Har haft fortbildningsdag på eftermiddagen så det känns som att en kväll i soffan kommer att bli skööööööönt! Nu tänkte jag göra som alla andra bara för det, slänga in en lista! Kopiera gärna och svara i din egen blogg, blir kul att läsa :-)
Jag har snott en hel radda, men jag tar en liten en nu....


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag gjorde klart och mailade mitt examensarbete! Jippie!
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Klev in i klassrummet och började lektionen med mina elever.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt och kikade på bloggar:-)
Det sista du sa högt?
"Kör försiktigt älskling" (iaf det sista jag sa högt till nån annan)
Det senaste någon sa till dig:
Ja
Vad ha du druckit idag?
MIneralvatten med lingonsmak, kaffe
Vad var det senaste du åt?
En skogaholmslimpbit
Vad var det senaste du köpte?
Mat i mataffären för ett par timmar sedan
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig nu?
Lite kallt och snorhalt
Godaste glassmaken?
Saffran!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag vet faktiskt inte....
Sover du tungt?
Nej, oftast vaknar jag av minsta lilla
Drömmer du mardrömmar?
Sällan
Trivs du med ditt "jobb"?
Ja!
Favoritklädsel?
De jag har på mig när jag bara ska vara hemma!
Favoritlåt just nu?
Många! Tex: Dancing in the dark - Jessie, I wont hold you back - Armand Mirpour, Apologize - Timbaland, och sen mitt vanliga eurodiscoskit då...och Kent! och.....

Vad ser du om du tittar till höger?
Dörren
Vad gör dig glad just nu?
Tanken på att man egentligen har det jävligt bra. (kom jag på efter att jämfört mig med att vara flykting, som vi pratade om på fortbildningen)

Vad ska du göra härnäst?
Natta tottona!
Höger el vänsterhänt?
Högerhänt!
Humör just nu?
Trött...
Favoritgodis?
Typ, det mesta...fast wienernougat toppar det mesta
Kläder just nu?
Svarta byxor och ljusblå tjock myströja
Sommarplaner?
Semester för första gången i mitt liv!
Hur många kuddar sover du med? 
Typ 3 nu, varav en är en "långkudde" - rekomenderas!
Spelar du ngt instrument?
har spelat keyboard

Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska, speciellt på helger då det är bra poker ;-)
Vad är viktigast för dig?
Min familj, min sambo, mina vänner och mina djur.
Är du kittlig?
Japp
Snarkar du?
Inte enligt mig själv, men tydligen när jag är förkyld.
Stjärntecken?
Våg
Äckligaste insekten?
Spindlar!!
Stökigt el välstädat?
Tyvärr är jag en riktig jävla stökmaja, men jag säger jämt att jag ska skärpa mig....
Längtar du mest efter just nu?
En fin pokervinst! (vadå ytlig?) Och mina tottisar som jag ska till NU!



Så, kom igen nu, kopiera och svara ni som läser! Och så skriver ni tillbaka i min GB när ni är färdiga så jag får läsa er :-D

Kram allihopa!!


Kommentarer
Postat av: monica

Kikar tillbax=)
Japp jag är oxå en travintresserad tjej=)
håller fullkomligt med ang isgatorna inge skoj alls...men de dröjer förhoppningsvis inte länge innan de blir vår igen...
Hur många hästar har du?
//Monica

Postat av: monica

Jaha va skoj=)
Jag har en, hade gärna haft fler men jag hyr in mej i ett stall så jag har tyvärr inte råd, hade vart annat om man haft eget stall.
Han är ostartad men mitt mål är att kvala honom nu till våren, sen är de bara att hoppas han springer in lite mat pengar.
Startar din?
/Monica

2008-01-22 @ 19:45:30
URL: http://monkizzen.blogg.se
Postat av: monica

Ja de är jätte spännande och roligt, men man blir ju så ivrig och vill att de ska hända nu...
Ja de var tråkigt att höra, men hoppas allt ordnar sej så ni kommer till start snart då=)
Ja man har ju en liten dröm att man ska få in lite mer pengar, även om man jobbar så kostar ju allt en hel del...
Vore kul at hålla kontakten så kan vi uppdatera varann om hur de går..=)
//M

2008-01-22 @ 20:00:12
URL: http://monkizzen.blogg.se
Postat av: monica

Ja va skoj=)
Jag hyr in han alldeles mittemot banan där hästshopen är, så de är jätte nära till allt, och de är verkligen toppen vägar i skogen att träna på + att de är nära till rakbana o banan=)
vart håller du till då?=)

2008-01-22 @ 20:16:49
URL: http://monkizzen.blogg.se
Postat av: monica

Ja kan tänka mej att de är skönt att ha nära till stallet, jag har ju lite att åka, är ju okey på sommaren då kan man ju cykla, men på vintern har man ingen större lust. Jaha du bor där, men de är väl bra att de iaf finns rakbana..=)

2008-01-22 @ 21:37:11
URL: http://monkizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback