Sverigerankingen i dag!

I dag är det dags för årsfinalen! Nu har jag väntat sen februari då jag kvalade in. Nästan ETT helt år alltså. Jag vet att jag måste gå in med en positiv inställning, istället för "jag kommer åka ut så tidigt", men det är svårt när man är inne i en dålig period. Men ok - I dag ska jag vinna!! :-I

Jag klagar så mkt på vädret så jag tror jag ska börja med en dagens botten... men då måste jag ju också göra en dagens toppen.
Men ok.
Dagens botten:  VÄDRET! I går var det en vacker vinterdag med massor av snötäckta träd. Det var urmysigt att köra häst. Idag.....ja...+4 grader, grått och glansis, som vanligt.

Dagens toppen: Folktomma affärer. Åhhh, så skönt det är att handla en måndag! Man får plats i affären, man slipper tackla undan kundvagnar som alla irriterande människor parkerar mitt i varje gång och framför allt - man slipper köa så nedrans länge. Det är skillnad mot en fredageftermiddag det!

Ok, nu ska jag sätta mig och göra mina klassers planering inför våren! Måste försöka få lite nytta gjord innan turneringen......

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur gick turneringen?

Postat av: Sandrah

Som väntat - uruselt...inte ett kort, och när man väl får det, ja då är det någon som går med på skit och träffar....blev 74a av 248 och bara 15 fick pengar. Nåja, bara att ta nya tag....

2008-01-16 @ 17:01:09
Postat av: Mia

Ahh, men så himla tråkigt! ALLTID när det är viktiga turneringar händer det där :(

2008-01-16 @ 19:09:18
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback