Mer timmar åt folket!

Ja, med det menar jag mer att dygnet borde ha fler timmar för att man ska hinna allt man bör.
Det har varit struligt på skolan i två dagar nu, med några elever som inte kommer överens. Därför har det tagit lite längre tid än jag trott innan jag kommit hem dessa dagar. Så - i dag hann jag inte ens ut till stallet när jag kom hem. Kom nästan nyss hem och fick då lov att laga mat. Och kl 18.30 är det föräldramöte, och det vet man aldrig hur länge det håller på.... Saken är då säker; jag ska fan ta med mig en tröstbulle hem!

I morgon borde jag sluta runt kl 10. Fredag-ljuva dag! Då ska jag äntligen spela poker igen efter mitt lilla uppehåll, och nu hoppas jag att det ska gå så bra som det gjorde för exakt ett år sen!

Efter mötet ska jag till stallet och stilla hästarna. Sen ska jag minsann hem och bänka mig framför teven! Massor av bra i kväll! Det börjar en dansk serie i 3an kl 20. Sen kl 21 är det fortsättning på en annan dansk serie som började förra veckan. Säga vad man vill om danskarna, men bra serier kan de då göra! Halleluja!

Kommentarer
Postat av: monica

Jo har kört några snabbjobb under vintern, innan jul skulle jag ut i ett
provlopp men de loppet ja tänkte ut i va inställt pga för lite hästar anmälda, och inte ropa domut de heller så jag hade chansen o kunna gå ut i ett annat lopp. Nu är de inte provlopp här föräns 23 feb då jobbar jag=( typiskt.
Nä tandläkaren gillar inte jag heller och dyrt brukar de juh blir...
Har du kört nå under heljen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback