Krasslig...

Jaha, som väntat gick det åt helsike på pokern i måndags. Dåligt också att det bara var 15 priser när det var 248 stycken med. Men men, det var ju inte aktuellt för mig i alla fall.

I går blev jag helt plötsligt superkrasslig. Bara sådär. Ont i halsen och kände mig febrig. Det gör jag än, men jag hoppas att det ska ge med sig. Man känner inte för att göra så mycket när man mår så här, så det var skönt att jag bara hade en lektion i dag. Dessutom med en halvklass = skööööönt!
I morgon är det längre dag.....urk...men snart är det i alla fall helg! Jippie!

Min bror har kommit in på någon slags ekonomilinje på Stockholms Universitet nu. Han åkte i dag för det ska vara upprop i morgon. Lägenhet har han också lyckats få. Ska bli konstigt att han flyttar faktiskt. Ska bli roligt att se hur han klarar sig bland t-banor och massa folk, han som inte är så  värst berest, hihi :)

Nä fy, nu måste man gå och laga lite mat. Det blir korv stroganoff i dag (vet inte ens hur man stavar). Sist jag gjorde det hade jag i lite vitt vin och det blev suuuupergott! Nu har jag inget vitt vin, men väl rött, så jag ska faktiskt testa att ha i lite sånt denna gång. Vinet gjorde det hela mycket godare!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vart i Stockholm ska han bo? :)

Postat av: Sandrah

Han ska bo bredvid universitetet i en studentlägenhet. Jag vet faktiskt inte ens vad stället heter, kanske du vet? Hihi...alltså själva delen där det ligger....

2008-01-16 @ 22:03:15
Postat av: Mia

Vilket universitet ska han plugga på då?

2008-01-17 @ 20:37:02
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Sandrah

Stockholms Universitet, finns det fler universitet i Sthlm?Jag är inte så hemma på det där. Vet ju om tex Handels, men vet inte allt är samma ställe.. det ligger iaf bredvid KTH också tror jag...

2008-01-18 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback