Gahhh vad jag blir trött på detta!

Nu har jag suttit och skrivit, och skrivit och skrivit och skrivit på mitt förbannnnnnnnnnade examensarbete i flera jäkla timmar, å inte fan är jag ens teknisk nog att fixa en smidig innehållsförteckning till denna skit heller! Får väl skylla mig själv som är så jäkla seg och skulle ha gjort klart detta i somras. Man blir liksom lite seg när man har jobb nu. Däremot vet jag ju att jag måste få ut min examen om jag ska få behålla det också. Så jag måste ju.....måste måste måste...jag är så trött på allt detta så jag blir tokig. Dessutom fryser jag så om fingrarna efter att ha suttit med dom fastklistrade på tangentbordet i flera timmar.
Inte nog med det så ligger det en hög med uppsatser och bara väntar på att rättas....well well....

Jag som planerat att jag skulle ut och köra stackars Hilding efter skolan, men jag var så trött så jag visste inte ens vart jag skulle ta vägen. Så är det när man är uppe till 01 fast det är jobb dagen efter. Fy på sig Sandrah! Men jag är ursäktad, jag satt ju faktiskt och skrev på mitt arbete, som nu är uppe i 25 sidor, utan bilagor. OMG! Inte undra på att man känner sig stelopererad i fingrarna!

I dag fyller mitt hjärta 26 år också! Fast han ska få bli firad till helgen istället då vi båda har råd, ork, tid och ja allt det nu blir. Kommer ju nån polare till honom från Sthlm också som han inte träffat på år och dag, och jag vet hur himla mkt han ser fram emot det....
VAd skulle jag göra utan min älskade J då PUSSSSSS!!!
Han kånkar vatten åt mig i stallet, spån, hö och allt vad det nu är, och han hjälper mig att promenera med tottisarna nu när det är så jävla halt så mina knän begår självmordsförsök varje gång de går utanför dörren. HATA denna halka!!

Nähä, dags att skriva lite till på det där nu då, så jag kan skicka in det i morgon. För tisdag räknas väl som "i början av veckan" va? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback