Äntligen!

Äntligen lite extra slantar in! Satte 6:an på V64an i dag, och det var skönt! Kunde inte komma mer lägligt må jag säga, med alla dessa räkningar......urk

Sen är Hilding dålig....han kan knappt gå, är så där stel nu igen, nästan som om han skulle ha korsis, fast han inte har det....hoppas verkligen han är bättre i morgon annars vet jag inte vad jag ska göra. Har haft kontakt med vet. under dagen och jag har tagit bort allt kraftfoder. Han tar typ decimeterkorta steg mest bak, men nu på kvällen även fram....
Hoppas han är bättre i morgon. Han har ju varit så här en gång förr. Då blev det bättre under natten...hoppas...

Kommentarer
Postat av: Sanna (Lillcaksa buke)

Det är inte för att det är halt då? Eller han kanske har träningsverk? Kanske har halkat omkull eller nått..

Postat av: San

Hej!
Jag tänkte oxå så först, för han gick som han hade styltor, men har både snösulor och höga brodd bak, dvs inget fastnar. Han gick mkt bättre idag, men tog lite kortare steg än normalt. Jag börjar misstänka att han fått för mkt kraftfoder mot att han stått, och därför antingen fått någon släng av ngt liknande fång eller korsis. Men ingen feber, ingen värme, ingen stelhet som man kunde känna, så det är mkt diffust. Han var så här någon vecka efter han kom till mig också, och det skulle också kunna vara foderrelaterat.... han får ingen lucern eller kraftfoder nu så får vi se. Han kutade runt som ett jehu idag iaf :)

2008-01-31 @ 18:26:51
Postat av: Mia

GRATTIS! Åh vad roligt att vinna så mycket pengar :)

2008-02-01 @ 19:01:16
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: San

Tack! Kan säga att det verkligen behövdes! Vadå vet.räkningar.....Ja du vet ju :) Och avlivning är inte billigt.....

2008-02-02 @ 00:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback