Trött

I dag fick Jalla ett pass som hette duga tror jag, haha. Efter det så provade vi att sitta på Hilding. Eller ja A satt på Hilding. I början trodde man det inte skulle gå, för han blev verkligen förbryllad och skräckslagen. Men han vågade inte röra en fena. Efter ca 20 minuter tog vi dock ut honom och A kunde till slut sitta på honom :) Vi gjorde allt utan sadel, det kändes bäst så i början. Det är dessutom inte den lättaste hästen att hitta passande sadel till.....
Allt gick bra ialla fall, och vem vet - det kanske skulle gå jättebra att rida på Hilding. Idag skötte de sig fint båda gubbarna.

Just nu lider jag av någon slags matkoma efter en god kycklinggryta. Haha - helt GI, förutom riset då. Ska skriva ner receptet här när jag orkar, för den var verkligen supergod och tog bara 15 minuter att göra. Hur lätt som helst. Billigt, nyttigt, snabblagat och GOTT, kan det bli bättre?

Nä, undra om det inte är dags för sängen snart. Först hade jag tänkt se film , men vet inte ens om jag orkar det....hmmm....

Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback