Trött

Jag är trött, trött, trött, trött.
Jag har haft huvudvärk i princip hela helgen, om inte till och med längre än så. Har för mig jag hade så förra hösten när jag började jobba också. Bra länge.
Det är stress, stress, stress. Måste samla ihop ork att planera för alla de klasser jag har och just nu går det så trögt. Det är väl bara för man haft semester och liksom kommit ur gängorna lite.
Things will be better.

Hilding var en däst lämmel idag. Han gick och sket och fes mest hela tiden. Undra hur många äpplen han ätit under helgen. *gulp*
Jalla var en pärla tillsammans med A idag med. Det är såå kul att de kommer överens. Jag kan inte säga det nog hur glad jag är att A finns. LOVE ♥ till dig A! Vi är så glada att du finns för oss! 

Nej gud, nu somnar jag snart.

I morgon ska förresten J till vetten med Zlatan. Han har blivit mycket sämre så vi fick en tid lite tidigare. Jag hoppas verkligen de hittar VAD som är fel i ögat för just nu känns det inte som att han kommer att bli bättre. Bäbisen....
Man ser liiite hur rött hans högra öga är på bilden. Fast där ser det ju ljusår bättre ut än nu. Nu är hela ögat som grått och pupillen syns knappt alls....
Det har alltså blivit sämre av/trots medicineringen.





GOOD NIGHT!

Kommentarer
Postat av: annah

Tack så jättemkt för att jag får komma och rida de är superkul nu när de går så himla bra :D:D <3333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback