Tooorka och E3

Pokertorka är vad det är. Just nu är det bara tråkigt, drygt, enervrerande och pissigt. BLÄÄÄÄ!
Jag ska nog ta en riktig pokerpaus och koncentrera mig på viktigare saker för dagen. När det går så här trögt så är det ju inte ens roligt. VAD jag än har blir jag utdragen av en bunt idioter till fiskar. PAIN - är vad det är!
(För er icke-poker-intresserade: fiskar är inte benämningen på något positivt, bara så ni vet.)

E3 är vanligtvis benämningen på en sorts söm som man slår fast en hästsko med, men det är också namnet på en serie travlopp som går av stapeln. Idag var det korta E3 och det loppet vanns utav en riktig praktskräll: Conrads Epilog. Ingen, och då menar jag verkligen ingen, kunde nog ana det. Vansinneskörning från start - till i princip - mål bäddade för en bunt hästar som satt långt bak i kön att träda fram. Storebröderna fick lämna plats åt lillebror Untersteiner, som väl i och för sig redan för länge sedan etablerat sig bland de stora, men ändå. Än en gång visar grabben var skåpet skall stå.
Grattis till det vinnande ekipaget - och grattis till er som lyckades med konststycket att sätta 500:- vinnare eller varför inte samma summa på en rak dubbel? Det sistnämnda hade i sådana fall gett dig strax över miljonen tillbaka. Bara så du vet.


Källa: atg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback