Sista dagen i frihet

Ja nu är den här. Dagen som alla semesterfirare fasar inför. Sista dagen på semestern!
Tänk alla de där 150 sakerna man skulle göra under semestern. Hur blev det med dem då? Ja, inte blev det mycket gjort i alla fall. Det är så man liksom tappar greppet om tillvaron när man har semester. Man får ingen struktur på livet.
Men men, det behöver jag ju inte oroa mig över nu, för struktur är väl det enda mina jobbdagar kommer bestå av. Har man ingen struktur när man är lärare kan man nog lika gärna gå hem, Haha.
Hoppas mina nya klasser blir lika snälla som de jag hade förra året - för de var verkligen helt underbara! Visst är det motgångar och dåliga dagar men i det stora hela så har jag haft en väldig tur med vilka fina elever jag haft.

Jag rensade faktiskt en hel del i stallet igår minsann! Jag har tagit hem en hel del täcken som jag ju vet att jag aldrig kommer använda så jag ska lägga upp dem och lite annat på tradera. Det blir väl lite pö om pö tror jag.

I morgon får J åka till Falun med Zlatan. Det är ju min första jobbardag så jag har lite svårt att vara ledig.

Tro om man ska göra ett ryck nu då.....hmmm

Kommentarer
Postat av: Monica

jaaa han är nog världens finaste kallblod o så lugn...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback