Pissregn!

Asdåligt väder idag - jag som tänkte det skulle vara skoj att åka ner på festivalen ikväll. Bläää.......
Jag som har hela kylen full i cider och dessutom chaffis haha. Men nåja, får väl trycka i mig dem vid ett senare tillfälle.
Två hästar skulle köras idag också var det tänkt, men herregud, det har ju pissat ner hela dagen så det blev aldrig tillfälle till det. Ja jag vet att det inte finns nåt dåligt väder, men det finns dåliga tränare! Så det så! Haha......

Igår var vi ute med Hilding på promenad och han var en riktig slöfock. Jalla blev longerad, han kan man ju liksom göra sånt med eftersom han inte har några bakknäproblem. (vad vi vet iaf) Det blev väl lite så där halvseriöst i grimma och utan spö men han är ju för go. Förr när jag longerade så lade han ju sig ner och rullade sig den räven. Det gjorde han förresten när vi var ute och gick en gång också. Då hittade han en snödriva som såg mysig ut. Det var liksom den enda snödrivan som fanns kvar typ. Jipppie, tänkte Jalla. Den ska rullas i!! Så man fick dra upp honom innan hann han skrida till verket med sin onda plan.
Igår var han iaf snäll och lydig att longera men han gav på ett grisskrik när vi skulle springa. Det är lustigt, undra varför nästan alla hästar gör det när man ska longera?

Jaja, i morrn SKA jag i alla fall ner på festivalen och köpa mig en LANGO! Me like!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hörru! Jag var ju ute och körde Dina igår i regnet och blev blöt ända in till trosorna! Kan jag så kan väl du? ;) Jag har förresten fått till det jättebra nu med mitt specialselunderlägg ;)

Postat av: Monica

Langos har jag käkat 3 st under den senaste veckan ;)

Å de där me att inte ha kört... ha inte ångest över de, Ari har haft nån vecka sem han oxå men nu ska jag köra igen, kke inte idag men =D

2008-08-03 @ 11:46:00
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback