Men va faaaaan!

Nu har vi varit ute och gått med Zlatan i selen. Det gick väl ok. Men jaha, sen satte jag honom ute med lång lina och selen på sig. Så att han skulle få vara ute iaf. Sen gick jag in för att gå på toa och då ber jag min sambo hålla ögonen på Zlatan så att han inte kryper ur selen. För den där katten är som en iller.
Jaha, och vad har hänt när jag går ut igen? På marken ligger en tom sele. Min sambo har suttit vid datorn och bara gluttat ut genom dörren. FAN! Och så säger han : "JA men vadå, linan rörde ju sig , det såg jag ju." *morr*
Ja, tro fan det, den lär säkert ha rört på sig en hel del medan katten lirkade sig ur.

Nu får man ju vara glad om han ens kommer hem innan fredag. Och gör han det så kan vi ju iaf inte åka till nån veterinär då vi måste börja om med behandlingen. Hoppas han kommer hem i kväll för då kan vi fortsätta som vanligt. Han har ju redan fått droppar 2 ggr idag och sen tablett. Bara att hålla tummarna och ut och leta efter katten. Skit också.

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh hoppas verkligenni hittar på honom eller att jan kommer tillbaka.. snabbt...

Postat av: Monica

Hmm jobbigt..

Jag kollar på volvo...vad annars:D kollar väll på 855 dom är ganska billiga..de är iofs dumt o kolla när man inga pengar har=(

2008-08-07 @ 10:44:00
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback