VILKEN rysare.....

Åhhhhh så grymt spännande hockeymatchen mellan Mora och Rögle var i dag. FAN att det blev som det blev nu när Leksand vann över Malmö också. Fast å andra sidan så har ju Mora haft många chanser att avgöra,men idag spelade de ju verkligen med kämparglöd! Men nog måste jag erkänna att det gör lite ont i själen när de förlorar så snöpligt dessutom...... :(
Men nåja, det går fler tåg....får vi hoppas....

I dag fick jag äntligen de där jäkla skattebeskeden. Har väntat som en tok på dessa, haha. Jag fick tillbaka över 10k det gör en verkligen glad! Älsklingen fick tillbaka ungefär hälften av det + det för resorna då. Så där blir det när man har massa huslån och räntorna är skyhöga, då får man tillbaka lite extra på skatten. Alltid nåt!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja de var synd att de inte vart nå provlopp för min, men tur att vi kunde köra ett snabbjobb iaf. Ja nog är d bättre uppslutning på Romme på P-lopps dagarna, synd att de inte är lika här..Men håller med att de är lite väl långt att åka för nå sånt. Men förhoppningsvis blir de bättre i sommar när de kommer igång mer o kör på torsdagarna.
Föresten solariet jag nämde ligger på gågatan, breve videobutiken..en halvtimme i de super duper solariet kostar 100 kr:S men tydligen värt de =)

Postat av: Monica

Nä kke dumt att sola en hel halvtimme första gången om man inte solat på ett tag, då kke de räcker med en kvart...Annars kke de blir lite för mkt av de goda..:S
Ha en trevlig kväll=)
kram

2008-04-12 @ 18:45:03
URL: http://monkizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback