Insider - Hästskojare

Usch, det var jobbigt att se på Insider. Främst för att de visade när de avlivade en häst med bultpistol. Det framkallade en massa obehagliga minnen och jag satt verkligen och stortjöt i soffan.... jag såg knappt nåt för alla tårar..... Inom en period på ett år har jag ju själv fått lov att ta bort två trasiga hästar...och att se allt det där; hur hon borstar sin älskling och gör honom fin, sätter på honom täcket....pussar honom en sista gång, och sen låter killarna gå iväg med honom... usch...
Den mer irriterande biten var den ohyggligt falska människan Linda Larsell som folk blivit varnade för många gånger vid många tillfällen. Hon säljer hästar som är skadade, som fullt friska och tävlingsbara hästar. Och har dessutom mage att sitta och bortförklara allting. Vilket bedrägeri, och vilket djurplågeri! När hon sedan inte hade fler bortförklaringar och ge, har hon mage att gå till personangrepp på en person som inte ens befinner sig i studion tillsammans med dem. Där finns en mamma som har köpt en skadad häst av LL. Mamman menar att LL inte borde få ha häst för hon inte kan sköta dem. Då häver LL ur sig " Jag sköter då mina betydligt bättre än vad du och din feta dotter gör iallafall" Detta alltså kommet från en person som knappast mäter sig i den undre gränsen av BMI själv.....
Så jävla lågt så man mår illa.
Snacka om att få respekt med sig.
Not.
Jävla bitch. Hoppas hon snart får förbud att hålla på med den skit hon bedriver, för rent mjöl i påsen har hon då knappast. Och att ge sig på att kommentera någons barn, som inte ens finns i närheten....ja det behövs inte ens kommenteras.
Skäms på dig vidriga människa!

(Jag drar mig inte för att lägga ut namn på personer som redan figurerat i offentliga utredningar. Det är heller inte förbjudet eftersom detta är ett blogginlägg, där det är fritt fram för åsikter. Har man dessutom betett sig så här så vill man att så många som möjligt ska veta vem man ska akta sig för. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback