Hemma idag...

Ja, idag är jag hemma från jobbet. Jag har antingen åkt på magsjuka eller så har jag ätit något olämpligt. Jag har haft så ont i magen så jag trodde jag skulle gå sönder. Vaknade 4 i morse och har inte sovit sen dess. Jag var väl iof inte så nyttig igår, men av pizzan till middag åt jag kanske en femtedel. Däremot gjorde jag sen nån dip av turkisk youghurt som jag skulle smälla i mig. Det är väl inte heller så nyttigt....  Så vad som ligger bakom min urkass mage idag vet jag inte. Jag är däremot väldigt känslig. Just nu dricker jag lite Brämhults hallonjuice så det märks nog ganska snabbt om det är magsjuka eller inte.

Om jag får kraft så ska jag nog passa på att titta på de nationella proven som en av mina klasser gjorde förra veckan. De ska snart ha betyg så det där är lite sista rycket för dem.
Hoppas också att mitt examensbevis dyker upp under veckan så att jag äntligen kan få min fasta anställning.

Sen är det valborg! Hoppas jag inte är sjuk då....

Nå, vad ska ni hitta på under valborg?

Kommentarer
Postat av: monica

Jag har ringt Stilling nu på morgonen, han skulle skriva ut en salva och imon kväll skulle jag komma upp till kliniken så skulle han kolla. Han trodde hankke pickat in nå i ögat att de kke var hornhinnan. Ja de lät inte bra me en av dina hästar du får kolla upp de.
Hoppas du kryar p edj iaf till Valborg. Själv jobbar jag dag både onsda o torsda s de blir inge speciellt här, men marknad i heljen så då blir de lite fest=)

Postat av: Monica

Ja de e skoj me marknad. Oftast hittar jag inte så mkt att handla, men de är iofs bra för då blir de inte så dyrt..=)

2008-04-28 @ 16:24:29
URL: http://monkizzen.blogg.se
Postat av: Mia

Åh krya på dig vad det än är! Stackars dig!

2008-04-28 @ 20:30:51
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Sandrah

Tack Mia! Det värmer :)

2008-04-29 @ 19:41:55
Postat av: AnnSofie

Ska självklart ner på Kajen o titta på Team Cans!!
Vi kanske syns där!?
Krya på dig!
Kram

2008-04-29 @ 19:46:00
Postat av: Sandrah

Annso: Hallå vännen! Ja vem vet! Vi måste ju hejja på vårt MORA! Kram

2008-04-29 @ 23:37:36
Postat av: monica

ja usch, känns inge roligt alls, men jag vet iaf att han har de bra där han är, nu slipper han ah ont. De är jätte jobbigt när man mister sina djur, dom är ju som en i familjen...
Ha en trevlig Valborg =)
kram

2008-04-30 @ 14:23:19
URL: http://monkizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback