Helg!

I dag blev det en tidig dag. Jag hade en lektion med min elklass och sen åkte jag hem . Fredag är min kortaste dag och det är verkligen skönt! Man får lite extra helgkänsla redan på torsdagen. Hoppas att jag får ett bra schema även nästa år. Ska bli spännande att se.
På söndag ska jag ringa hovis och hoppas att han kan komma och sätta sommardojjor på Hilding iaf. Han är viktigast. han är nog den som lider mest av att ha brodd så de ska av! Så här tidigt är det dock sällan man kan byta till sommarskor. Längst in i skogarna är det fortfarande is, men jag kör hellre här runt i kring då tills det tinar upp.
Vi har kört varannan dag nu och det är en liten (eller stor) piggelinus man kör. Han är så rolig. Han kan gå hur cooollugnt som helst och sen rätt vad det är så hoppar han till och viker sig dubbel för nån stubbe som solen råkar lysa konstigt på. Det är verkligen som att stubben säger : BU! haha

Raspa tänder och vaccineras måste det också göras. Det ska tas tag i omedelbart. Hoppas att M kan komma hem och göra det. Ska ringa henne och höra iaf. Annars får vi åka ner till R-vik för det gör jag då hellre än att ta hem distriktaren.

En ska som är jobbigt nu är att man inte vet hur man ska klä sig. Det är varmt, men samtidigt kallt när man sitter i en vagn och ska köra. det är för kallt för sommarkläder och för varmt för vinterkläder, och jag har väldigt dåligt med "mittemellan" -kläder. Får ta och se över vad som finns.

Trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback