Duktig helg!

I helgen har det blivit massor gjort! Vi har bla. lagt plåttak på ett av skogsstallen så nu är det torrt och fint. Vi har även grejat med hagar och rensat i stallet. Sååå mycket grejor! Och jag har lite separationsångest faktiskt. Jag har ju tänkt sälja lite efter som jag köpte så himla mkt i våras då Hilding kom. Det var ju värsta klippen ju! Nya Wahlsten QH-selar för 1000:-, 12 st Back On Track-paddar för 250:-, BoT-täcke 100 spänn!! En Equiscanner för 400:-! Sjukt, för de kostar flera tusen nya, och den här är helt felfri. Jag menar vem sjutton handlar inte på sig massa när det är sååå billigt!?

Fan att jag missade att gå ut och se DiscoKjelle här i Mora för några helger sen då! Det hade varit skitcooooolt! Brorsan var där och bevittnade hans berömda mooooves.....
För er som inte vet vem han är, se detta:
http://www.youtube.com/watch?v=TGwisRUWWY8

Måste ses!

Åhh....är lite kluven om huruvida jag ska gå och se Sabaton när de kommer till Mora i slutet av oktober.... De är så hiiiiimla BRA!! De ska uppträda här i FM Matsson arena, men det tillsammans med flera andra band som jag inte gillar lika bra....Då är liksom frågan om det är värt både pengar och tid, och sedan sitta och plåga sig igenom det andra. Det kanske är bra det med, men jag är tveksam....Jag gillar inte all typ av hårdrock, men Sabaton är verkligen så jävla bra!

Åh, de nästföljande 2 veckorna har en av mina klasser praktik, så jag är ledig fredagarna då! Sköööönt!

I morse när jag skulle ge hästarna frukost var inte allt som det skulle....det var en häst för mycket i en hage, och en för lite i en annan. Jalla hade haft sönder tråden och var inne hos Hilding i stället.... Hilding var något moloken, säkert för Jalla satt honom på plats. Man tar inte skit från småglin! MORR! Men det fick han....fast Jalla är äldre...men mindre...
Som tur var verkade båda ok iallafall.

Nu ska det göras mat! Är så trött på att inte komma på nya maträtter....Är det någon som har något förslag på något mumsigt så shoooot!

Kommentarer
Postat av: Mia

Om du ska sälja något så lova att säga till mig först :)

Postat av: Sandrah

Åhh....ok, jag håller på och säljer för fullt.... :)

2007-09-23 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback