En månad kvar!!

Tjohoo!
Nu kan man börja räkna ner tiden tills jag tar min högskoleexamen! Om allt går som det ska så är jag klar i början av Juni. Fy faaaan va det ska bli skönt!!! Det finns inte ORD att beskriva det ens!! Alltså - 4,5 år på högskola, då blir man ganska mätt, och jag som aldrig trodde jag skulle ens orka börja min sista termin!

Jag har börjat på ett nytt extrajobb då mitt gamla på ett café var mer än mitt ego tålde. Fy fan för hon som ägde det, hon var en riktigt råtta må jag säga, så nej, det skulle aldrig funkat. Nu är jag på en bingohall, och visst, så jävla bra är väl inte det heller eftersom man jobbar ensam 8 timmar i sträck utan att ens ha rast eller kunna gå på toa....så det lär inte vara för evigt om de inte gör något åt det....ingen kyl, ingen micro - ingeting. Så om man väl har med sig en kall lunch (vilket är det enda man kan) så får den stå i rumstemp. tills man ev får tid att hafsa i sig den bakom disken någongång.....

Igår gjorde jag nåt jag borde gjort för länge sen - jag klippte Jalla. Herregud, han såg ut som en mammut och hade stora problem att bli av med sitt vinterhår, så jag gav honom lite hjälp på traven...han tyckte verkligen det var jätteskönt! Jag trodde inte man kunde få endorfiner att utsöndras bara genom att klippa honom, men han stod och tuggade nöjt hela tiden!

Åh det börjar bli sååå grönt och fint nu, det tycker Pysen med:
image8

Nu har vi satt igång Hilding också, och sist vi var ut var han en riktig klippa! jag hade förväntat mig en vild rastlös kille, men han var såååå fin! Och diket han haft sånna problem med gick han över utan att tveka! Eller nåja, på vägen ut så hoppade han visserligen över, men han tvekade aldrig. Kul att det gav resultat att ut och leda honom 15 gånger över det! ;-)
I helgen var han med på vår grillfest; det tyckte han var superkul, sociala Hilding:

image9

image10

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback