Grebbestad i helgen!

Nu var ääääntligen min praktik till ända! :-)
Det har varit jättekul förstås, men så otroligt jobbigt och krävande. All planering, att prata engelska hela tiden, att "kunna allt" (vilket man såklart inte kan och behöver, men man känner ju så). Nu stundar sista halvan av terminen - EXAMENSARBETET! *huvva*

Nåväl, innan jag tar tag i det så kommer ju denna helgen! Grebbestadhelgen! Eftersom pokern gått så himla bra på slutet nu så kommer min Jimmy att följa med också. Han spelar ju egentligen inte så mycket, men vi tänkte unna oss det som "semester". Så vi kommer åka en bil ner, och sen 4 andra kompisar som åker en annan. Hade blivit lite knöligt att trycka in 6 pers i en bil så vi kan lika gärna ta egen. SÅ vi åker imorgon bitti kl 6 ungefär. Turneringen kommer börja kl 15.00 och innan det så ska man ju checka in på både hotell och tävling. Så blir det spel i 8 timmar (förhoppningsvis!) innan det bryts kl 23, för att sedan återupptas på  Lördagen kl 10.00. Så på Lördagen spelas det ner till "pengarna" - dvs tills de 32 eller 34 som får pengar är kvar. Sen görs det upp mellan dessa på Söndagen.
Men jaja, det 700 pers med så man får väl se det som en kul upplevelse bara! Så att Markoolio gått ut med hårdladdning inför detta , hehe , vore ju kul att slå nån av alla de kändisar och proffs som är med iaf! Men först och främst satsar jag på att inte åka ut först.....

Sen om en vecka kommer Hilding!! Jag har ju väntat i 2 månader på hans ankomst nu så det ska bli spännande! Hoppas han kommer trivas och att vi kommer komma överens!
Och Hilding är inte en ny pojkvän nej nej, det är en ny häst förstås! Hans riktiga namn är Daylight Power, men man står ju inte och ropar det när man ska ta in dom från hagen......

Ha en trevlig helg allihopa och håll gärna en tumme om ni kan!
Kramar från Sandrah

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu har jag uppdaterat om loppet iaf... Hur gick turneringen? :)

Postat av: Anonym

Då ska jag läsa;-) Turneringen är helgen, vi åker imorgon:)

2007-03-22 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback