Undra om man sover så här skönt....

....själv när man sover? :-)

image17

Zlatan brukar iallfall se ut så här. Först ligger han ihopkurad i sin korg, sen vänder han på sig och lägger sig så här på rygg. Efter ett tag ligger han helt ute på golvet för han har sträckt på sig så mkt... När han sen vaknar så lägger han sig i sin korg igen och så fortsätter det så där. Hihi, gosemisse!

Nu ska jag bort och snylta på mina föräldrars skrivare. Måste skriva ut någar följesedlar som jag kan skicka med höet jag ska skicka in på analys. Vi har fått in lite av allt vi ska, och eftersom det kommer från olika ställen och från olika tidpunkter så måste jag nog skicka in allting för sig så jag får något hum om hur höets kvalité egentligen är....

Kommentarer
Postat av: Avelsforumet

Besök gärna Avelsforumet och gå med i travgrupperna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback