Krasslig...

Tjohej i lingonskogen!

Åh, vad jag känner mig Ofrisk! Ont i halsen, snorig, och så täppt i näsan. Tror jag har feber också, för jag orkar ingenting. Jag är dock en sådan person som typ aldrig tar febern. VET man att man har feber så blir man ju sjuk bara av det, bättre att inget veta och åtmistone inbilla sig att man orkar göra nåt. Ja jag vet, inte särskilt smart nej.

Jag som ska sätta igång Hilding oxå. Jag tror nästan jag ska ut och köra ändå idag trots min icke så goda form. Nåt måste ju hända nu så jag får hästen på banan!
Just nu går han och mår så här gott:
image15

Kanske har vi hittat ett fall för Sverker oxå. Våra vänners bil gav upp för några veckor sedan. De på verkstaden sa att bilen skurit. Att kammen gått och att kolvarna gått sönder, dvs att motorn måste bytas. Så, de köpte sig en ny bil eftersom de inte ville kosta på en reparation för 20k. Vi fick köpa bilen billigt. saken är den att när JImmy skulle börja mekka med den där nu så visar det sig att kamremmen är som NY! och att några kolvar finns det då inget fel på. Dvs själva motorn är HEL. Vad som istället verkar skett är att bilen kokat, för det luktade bränt, och den var snustorr i vattenbehållaren.
Toppen kan fortfarande vara trasig, men det som FORD sagt är ju nåt helt annat. Om detta stämmer så är det verkligen en ren skandal, och jag hoppas dom jävlarna på den verkstaden inte slipper undan med detta.

I Fredags ordnade jag och morsan med pappas firmas firmafest. det blev huuur lyckat som helst! Vi hade femkamp och alla var jätteglada över hur bra ordnat allt var. Lagen som kom 1a 2 a och 3a blev superglada oxå när de fick sina pris. Vissa blev dock lite fulla, tex min morbror Jocke nedan till höger bredvid min Jimmy:

image16


Kommentarer
Postat av: Sanna (Lillcaksa buke)

Tråkigt att du är sjuk! Ser fram emot att se på plus om bilen! ;D

2007-07-09 @ 22:33:10
Postat av: San

haaha, ja jag tycker verkligen synd om dom :(

2007-07-09 @ 22:45:50
Postat av: Anonym

haahah vilken jävla min

2008-07-14 @ 01:09:25
Postat av: Conny

Glömde skriva namn^^

2008-07-14 @ 01:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback