Jag fick jobbet!

Idag ringde gymnasiechefen och meddelade att jag fick jobbet som lärare!! Åhh gud så nervös jag är!
Skitkul självklart samtidigt som man är jättenervös....nu måste jag verkligen sätta mig ner och samla ihop allt material och försöka få någon ordning på allting. Jag kommer att vara lärare i svenska för programmen: El, Hotell och restaurang, Estetiska, Natur och Individuella. Inte alla årskurser såklart, men det blir ca 6-7 klasser att hålla reda på....
Hoppas verkligen jag kommer klara detta! Det som är lite halvjobbigt så här också är att jag ju har tider kvar på bingohallen. Så jag kommer att få jobba arslet av mig i Augusti....*suck*

Igår såg vi en jättebra film! "Exit" med enorma skådespelarinsatser från Samuel Fröler och Madds Mikkelsen bla. Den var SKITbra verkligen!! Speciellt också för att vara svensk. Det var hög spänning från början till slut, och jag kan verkligen rekomendera er som inte sett den att göra det!

Idag ska vi fira med smörgåstårta att jag fått jobbet, mmmuuuummmma!
Min mormor som är lite, vad ska man säga "fin av sig", ringde och var överlycklig för jag fått jobb. Men hennes första problem var vad jag skulle ha för KLÄDER på mig på jobbet, och VAR jag köpte mina kläder! För när hon var uppe sist och hälsade på, (hon bor i Helsingborg) så hade hon inte sett mig iannat än T-shirt och svarta byxor..NÄHÄ?? Kaaaan det bero på att man helst inte har kavaj på sig i stallet? hmmm....
Hon tycker nog man ska gå finklädd jämt oavsett man är hemma eller inte.....hehe

Nä, nu ska jag be en bön för vädergudarna eftersom det fortfarande är skitväder här.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis! Vad roligt! :)

Postat av: Sanna (Lillcaksa buke)

Grattis! Gud va roligt!

2007-07-18 @ 21:58:06
URL: http://stallsanna.bloggagratis.se
Postat av: Sandrah

Tack så hemskt mycket! :-)

2007-07-19 @ 02:17:24
Postat av: camilla

grattis till jobbet!

2007-07-27 @ 04:55:52
URL: http://inbyflickan.blogg.se
Postat av: Sandrah

Tusen tack camilla!

2007-07-27 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback