Dax att köra igång!

Åh va det regnar och regnar! Vem sa att det här skulle bli den finaste sommaren nånsin??!
Det är verkligen fara för hö alltså....

Nu är Hilding nyskodd och vi får väl hoppas skorna får sitta kvar...han har gjort sin konvalecens på ett strålande sätt och imorgon ska vi sätta igång igen. Då blir det skritt ett tag...sen öka på långsamt. Får hoppas vi kan vara på banan för jobb om iaf 2 månader.
Det är nog rätt logiskt än så länge iaf att han blev sprutad i vä bakhas och knä samt hö framknä, han har nämligen mindre hovar på respektive fötter... Alltså har de andra blivit mer belastade. Men det där vet man ju att det kan vara långt mer krångligt än så.... men förhoppningsvis är han fräsch nu iallafall.
Jalla är en liten köttbulle som för närvarande går på bete. Han ska få göra det och ta det lugnt och bara vara häst, och husera i hagen lite nu. Så jobbar vi på hans självförtroende samtidigt. Tycker han tagit sig lite och nu bryr han sig faktiskt inte om ifall man skrapar i gruset. Förut flög han 10 meter då.....

Pokern har gått äckligt bra de senaste 4 dagarna. Hittade en riktig fisk på Svenska Spel...trodde han var full i Lördags när ha nspelade bort 12k på en timme, men igår kom han tillbaka och spelade bort 15k på en timme....jösses....
Jag har ++at sistnämnda summan X 2 de seanste dagarna. Kanske jag inte behöver nåt jobb haha....

Åhh...satt och tittade på gamla kort, vilken nostalgi! Fan va kul man hade på alla fester!!
Jag och Sarah

image13
Nyårsfest! (Jag, MarieLouise och Johanna)
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback