I morgon...

...börjar jag mitt nya jobb! Usch jag är såå nervös! Jag kommer inte att kunna sova en blund i natt alltså! Varför ska man oroa sig i onödan?
Annars tycker jag det ska bli så skönt! Jag kommer att ha 4 klasser per termin och det ska väl ändå vara ett bra sätt att börja på. Dom ringde från skolan förra veckan och frågade om jag var intresserad av en 90%-tjänst istället, men efter att ha funderat ett tag kom jag fram till att jag hellre har lite tid till övers och träna hästarna på.

NU måste jag komma igång med träningen på både hästar och mig på allvar alltså. Det har varit så mkt strul och så jääääääkla mycket jobb nu på slutet bara för det körde ihop sig med mitt extrajobb. Strul strul. Hoppas man får lite bättre ordning på saker och ting.

Tidsoptimisten Sandrah hade också tänkt att alllting skulle vara fräscht och fint tills jag skulle börja mitt nya jobb, och att alla saker skulle vara på sin plats. Har man haft tid till annat än att diska en stekpanna då? Nej! Så som vanligt får jag göra allt i sista minuten. NU har jag nöjt mig med att idag SKA badrummet vara skinande rent iallafall. Så om jag har någon ork kvar i helgen efter 3 stycken fullmatade introduktionsdagar SKA jag banne mig få saker gjorda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon tjejen!! :) Spännande för dig...Du måste berätta hur det går!!
Kramen // AnnSofie

2007-08-14 @ 18:48:28
Postat av: Sandrah

Hallå tjejen!
Tack! Det gick jättebra idag och alla var jättevälkomnande och snälla! Hoppas det fortsätter så...och att eleverna är lika snälla ;-) Vi hörs nån dag! Kramar!

2007-08-15 @ 15:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback