Jag borde bara låsa in mig någonstans....

Jaha! Jag tror att när det gäller mig och hästar så vilar ett stort kolsvart moln över mitt huvud.
Nu har Hilding varit här i 2 veckor! Det är en jättemysig häst med mycket bus i. Han är dock väldigt ouppfostrad, så han är nafsig och framfusig vilket kan bli lite jobbigt speciellt eftersom han är stor - 164 i mkh. Men, men det kommer nog bli bättre. Han var iallfall snäll att köra första gången, även om han inte ville gå över diket vi måste gå över för att ta oss ut på vägen. Det blir till att jobba med.
Det var vad vi skulle göra idag....
Men....
SMARTA jag hade ju satt ut gammelgubben i samma hage som Hilding. Gammelgubben Grällis som aldrig gör en fluga förnär. Idag fick han dock nog av Hildings ständiga svansbit....
SMACK sa det....
En fint måttad bakutspark som satt klockrent påHildings ena framben..... Han blev halt, kunde knappt gå. Men jag vet inte hur allvarligt det är, för såret är visserligen 4-5 cm långt, men det ser mer ut som ett rivsår liksom...men ganska djupt ändå. Ingen smärta när jag trycker på och runt såret....
Jag får vänta över helgen och se hur allt artar sig. Förblir han halt efter några dagar så klassar jag det som allvarligt. Men så här i början blir de ju halta av själva såret som gör lite ont....
Men vadå DEJAVU!? Det är fan inte sant....
Har det blivit en spricka så dör jag...Jag borde fan låsa in mig i ett rum och aldrig mer visa mig för någon, jag bringar bara otur tror jag....

SÅ här ser han iallfall ut -Hildingpojken:

image4

image5

image6

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vilken himla otur hela tiden! USCH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback