Vad grått allt är...

Usch så grått och tråkigt det är just nu. Inte kan man tro att det är första advent på Söndag, och snart JUL! Det var så fint ett tag med massa snö, och nu är bara gegga och regn kvar. Bläää!
I Söndags åkte Guinness till sina fodervärdar i Örebro. Hoppas han kommer trivas, han hade verkat längta hem lite i början hörde jag, men så är det ju när han bott här i 3 år. Nu hoppas jag att han får vara kvar hos den underbara familjen i Örebro.

Skolan kan man ju kräkas på just nu. I och med att jag var så nere med allt kring Watte så kom jag rejält efter. Bland annat missade jag tentan, så jag får göra omtenta i December. Detta plus två ogjorda uppgifter, PLUS C-uppsatsen jag gör  - som ska vara typ 25-30 sidor. Jag vill bara lägga mig under en buske och gömma mig....Har bara en termin kvar efter denna men jag har nog aldrig varit så JÄ*** skoltrött i hela mitt liv! Jag vill inte, kan inte, orkar inte! Funderar allvarligt på att inte plugga i vår, men hur dum i bollen är man dådå....kan ju inte slänga bort flera år och en examen bara för att jag är less....Men jaja, vi får väl se hur allt går....

Pokern har gått oförskämt bra på slutet. Har spelat en och samma turnering 6 kvällar irad och slutat 2, 3, 1, 2, 2, 9 !! Kanske finns där en framtid ändå, eller så är det bara en topp följt av en 3 årig lång dal.....
Xpokertalent däremot går åt pipan, Hur fan ska jag orka sitta och harva på den där tråkiga sidan? Alla är som galna. Först gick det skitbra, och jag ledde stort, men nu verkar folk suttit dag och natt medan jag fuskat....nåväl.

Nu börjar OC och äntligen får man drömma sig bort ett tag!

Kommentarer
Postat av: Ann winkrantz

Jadu.... Fall inte på mållinjen vettja. Förstår hur äckligt trött du måste vara på skolan. Du som inte ens vill jobba med det du utbildar dig till :)
Men det är ju iaf en säker inkomstkälla- det kanske man inte kan säga om pokerspelande? hmmm.

Postat av: Sandrah

Hej!
JO...jag ska hålla ut...nej, pokern är verkligen inte säker, det har du rätt i! :-)
Du måste ju skriva och berätta om dina flyttplaner!! :-P Jag vill veta juh! Nyfiken....

2006-12-01 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback