Skandal?

Hallå i skogen!
Känner mig så förbannad just nu!
Jag gick vidare till final i Xpokertalent då jag blev en av 14 bästa. Jaha. Vad bra kanske man kan tycka.  För det första sköt anmälningsdagen fram hela tiden för att locka så mkt folk som möjligt. Och då var det så att alla skulle få $10 var och de TIO som fövaltade dessa bäst skulle gå vidare till final i Sthlm. Sen ändrades detta! Och att man skulle få en andra chans genom att spela så mkt som möjligt på den här siten.
Hur som helst så skulle detta bli klart i Söndags, men när Söndagen kom så hade dom skjutit UPP det! Och man skulle få spela ända tills Torsdag. Sen när Fredagen kom hade vi inte hört ett knyst om vilka som gått vidare. Jag åkte hemifrån vid 17.00 och hade inte fått ett mail. När jag sen kommer hem mitt i natten, DÅ har jag fått, om att vi ska vara i Sthlm kl 9.00 redan dagen efter!!! VAD?!
Det gick inte att nå någon för det fanns inte ett nummer utlagt ens. SKANDAL. Och vad förväntar dom sig? Att alla ska kunna befinna sig i Hägersten den tiden?! Jag bor 30 mil bort liksom, och jag är säkerligen inte den som kommer längst bortifrån.

Ja det hela ledde till att jag helt enkelt inte KUNDE komma. Jag har mailat support och alltmöjligt , och fick tillslut svar från support om att de tyckte killen som höll i detta skött det under all kritik, och att han borde förstått att folk inte kunde komma med så kort varsel.
De lämnade ut hans mobilnummer och sa att de tyckte jag skulle kontakta honom och kräva kompensation. Borde fan göra det....
Men dom höll med om att det fanns väl eg. ingen kompensation som kunde hjälpa....
Så jag vet inte jag, om jag ska kontakta honom eller inte.....

Igår var vi alltså på julfest, vilket egentligen var en flop. Dålig mat och service, så nästa år skulle dom ha festen nånannanstans. Och Jimmy var kanonfull och var allmänt dryg. Så nu har han lovat att inse att han faktiskt inte klarar av att hantera Whiskey.

Jalla har jag också kört nu för första gången. Han var väldigt spänd när jag skulle sela och sätta på svanskappa...stackaren. Taktade också genom nästan hela turen, men skötte sig jättefint, gick först och allting vågade han :-)
Han blev dock sjöblöt av lite skritt, förhoppningsvis för han stått så länge, och har tjockpäls i 7+grader.....men vi får se hur det går nästa gång. Han har ju stått i Boden och inte sett såååå mycket. Det märktes när vi mötte en cyklist. Då fick han lova att stanna och bajsa och kolla vad det där var för skum människa med två hjul som ben. Den såg ut som att den skulle äta upp honom juh!

Nåväl....

Kommentarer
Postat av: Ann winkrantz

men! Vilken idiot! Han som skötte det där- ring och skäll ut honom och kräv ersättning!
grrrrr. skitgubbe :)

Postat av: Anonym

jajjemen, han ringde mig, och han har lovat en specialdeal, så vi får väl se vad det blir av det....kan inte du länka din blogg sida? Hittar inte själv bloggen?

2006-12-10 @ 20:07:52
Postat av: Ann winkrantz

där är den. Är dock ganska dålig på att komma mig för att skriva. men men....

Postat av: Johanna

Hoppas nu att dealen han, poker killen, ger dig är jäkligt bra!!!

^Håller tummen!^

2006-12-31 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback