Shit alltså!!!

Jag är helt uppe i varv nu, och har varit ända sen i natt!
Var med i Nordic Bets största pokerturnering som går en gång i månaden och kom 6a av 2088 deltagare!! :-) Inte mindre än 70 000 extra till jul blev det. OM det behövdes bland alla räkningar och allt elände!

Så turneringen var slut för mig vid 03.30 imorse. DÅ kunde väl inte jag sova heller! Jimmy gick till jobbet kl 04.00 efter att redan varit uppe ett bra tag och följt min turnering. Jag har inte sovit en timme i natt och imorse började telefonen ringa kl 8. *SUCK* Många grattisar. Jag hade en liten supporterklubb som stöttade mig genom natten så dom lär väl ha skvallrat kanske :-)

Nåväl, jag har fått mkt  gjort idag iallfall. Varit ute och kört gamlingen som sällskap när mamma var ute med sin nya häst. Det gick bra, men mammas nya - Oliver var lite pigg. Allt flöt på fint dock.
Vid 17 tiden kom jag på at jag inte ÄTIT på hela dagen, så Jimmy fick åka iväg och köpa mat. Va sjutton! Det kan man väl unna sig trots att det är Måndag, om man vunnit lite fina slantar. Måste ju FIRA!

Sen var jag som en galning och fick lov att skotta in massa ved för att ha nånstans att göra av min överskottsenergi. Shit! Om man blir så här pigg av att inte sova på ett dygn, då borde jag vara uppe jämt!

Antar att jag kommer somna som en klubbad säl efter Prison Break. För ja, idag blir det TV för hela slanten. Ingen poker.

Imorgon ska jag iallfall ut och köra Jalla för första gången. Skulle blitt idag, men det blev ju så himla rörigt allting, så vi hann bara en vända innan det blev mörkt.

Nu ska jag kika i kattenslilla blogg, sen ska jag ut och natta mina tottisar :-)

Kommentarer
Postat av: Ann winkrantz

ojdå- Grattis :) Häftigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback