Ledbruten

I dag är jag helt ledbruten må jag säga. Igår fick jag vara med på en flygtur då min ena häst inte ville vad jag ville. Han har ju så ont i sitt öra på grund av vårtorna han har där och denna gången råkade tränset fastna över örat när vi skulle tränsa. Vet inte varför jag inte gjorde som vanligt, alltså knäppte upp hela tränset på ena sidan.... korkat.
Hur som så kastade sig hästen bakåt när jag står med högra armen över hans nacke. Pang sa det och jag bokstavligen flög rätt in i väggen och ner på golvet. En Hilding på 600 kg kan vara gaaaaanska mycket power vill jag lova.
Just när jag låg där kände jag inte så mycket men idag.... herre jösses. Det känns som att till och med mina njurar, min lever och mina tarmar fått blåmärken. Jag har fan ont ÖVERALLT. Hoppas inte jag krossade något viktigt.
Är huvudet dumt får kroppen lida, är det inte så man säger?

Kommentarer
Postat av: Frieda

Tack eller vad man säger... Jag tycker också hon är söt ;) men du, hur mår du nu? Gör det ont? Krya!!!

Postat av: Frieda

Jag har nog aldrig sett det så, snarare sett det som ytterligare en roll man får. Sen är man väldigt uppe i det första året, framförallt när man är föräldraledig och umgås hela dagarna. Men jag vill inte bara vara mamma, har sett alldeles för många förhållanden som kraschar på grund av det. Du behöver inte vara rädd för att vara gravid, hihi, kroppen fixar det liksom... :) när ska ni bygga ut då? :)

2012-05-02 @ 06:27:19
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback