Gnällkärring

Alltså, med risk för att vara en gnällkärring... Men vart FAAAN är värmen någonstans?????

-24 grader vid 10-tiden imorse, och nu är det -18. Jag blir så less less less less!!! Det ska tydligen vara likdant i över en vecka, till nästa onsdag sades det. Jag tror jag tar en paus med hästkörningen nån vecka. Faktiskt. Som om det inte vore nog med väderkaos efter de 3.5 decci snö som kom här om dagen? Det var ett helvete att få bort all den snön. Att ploga skogsvägarna gick inte ens efter alla satans skotrar som kört på vägarna. Så nu blir det till att köra samma tradiga väg med hästarna tills det blir vår.

Jag tror jag går i ide nu och kommer fram i slutet av april!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag håller helt med... Är så satans #%&/(¤"?=) trött på denna vinter nu... Var rädda om er... Älskar er....

Postat av: Monica

Nä du är ingen gnällkärring, för jag gnäller lika mkt jag oxå. Så trött o less på denna långa o kalla vinter nu. Vill ha vår. Red en kort vända med Jullis i söndas för igår var de anmälning till Romme på fredag så jag tänkte att Om hon kom med så ville jag ju ha vart ut med henne nån vända dagarna innan start, men hon var 5:e reserv så hhon kom inte med denna gången.. Så nu kan jag med gott samvete låta henne vila i kylan ;D

2011-02-15 @ 21:15:28
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja jag har oxå en problem mage.. har haft de i flera år.. Jag har fått nå för halsbrännan av mamma som hon fått på recept, som funkar kanoners o de har jag tagit nu när jag haft de. Vet jag köpte nå på apoteket förut oxå, va inte många tabl i o va svin dyrt, men de funkade oxå bra =)

2011-02-17 @ 17:24:48
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback