Söndag

Söndag idag och en grå dag. Det har regnat massor i natt och det är blött och geggigt ute. Jag och Hilding tog en mystur i dimman, så skönt att det för en gångs skull var vindstilla. Precis när vi kom tillbaka började det regna igen så det var väl tajmat av oss...
Känner mig så sjukt seg och jag ser fram emot lovet som stundar om tre veckor. Det kommer dock bli rätt så jobbigt fram tills dess eftersom det är många möten, utvecklingssamtal samt prov som ska hinnas med innan man får käka den där efterlängtade påskbuffén.

Jag är rätt duktig på att ta kort mobilen nu för tiden. Tyvärr är jag mindre duktig på att hitta sladden jag måste ha för att lägga in korten i datorn. Suck! Jag är en sån slarvmaja!!

Nej, nu ska jag städa lite och sen se TAKEN som går på tv. Den är grymt bra!!

Ha en trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjao ;)



Jag rekommenderar Allevo smoothie ,)Jag kör BARA på allevo produkter

jag äter deras smoothie eller shake till frukost,lunch och mellanmål och sen äter jag middag som vanligt och blir jag sugen på nåt på kvällen så tar jag en Allevo bar (RED BERRIES)

Jag powerwalkar 1 - 1½ timme 4 dagar i veckan efter att jag lämnat Nellie på dagis.

första dagarna kanske är lite jobbigt,men rör man på sej så känner iaf inte jag hungern på samma sätt.

jag har provat nutrilett men ALDRIG mer och även naturdiet jordgubb,den va sådär...men smaken är ju som baken ,)



Om du tycker att det är svårt så kan jag rekommendera lchf-metoden.Då tar du bort ALLA kolhydrater och äter mer fett....Jag hade dock inte tid att laga mat med 2 barn och därför kör jag på pulver just nu.

Hör av dej så jag får höra hur du ska göra så jag kan peppa dej HEHE

Kramar i massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback