Söndag

Idag är det söndag och snart väntar en kort vecka! Bara tre arbetsdagar! Eller två och en halv, eftersom onsdagar är min glassigaste dag gå jag slutar 11.30. Jiho! Hoppas på fint väder och en frisk Hilding så vi kan sätta igång lite lätt. Nu vill man ju träääna!!
Igår fick parveln gå ut i sin stora hage och OM han blev lycklig och mallig! Åh, han travade runt som en hövding med svansen i vädret. Runt runt runt, inte särskilt fort utan mer för att visa sin stolthet. Hihi.

Earnie är såld. Mamma kunde ju tyvärr inte ha en häst som honom nu då hennes knä aldrig blir bättre. Ena korsbandet är ju helt borta och till råga på allt har det blivit en ond cirkel med ont i både höfer och ena foten. Stackars mamma. Nu får vi hoppas att hon hittar någon bra häst som är lugn och trygg att både rida och köra.



Här kommer lite fler bilder :

Grällisgubben - blir så mörk när han tappar sin vinterpäls


Nemo som bäbis:








NEMO - nu:




Nu - åter till söndagsstädningen!



Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......... Vad du suktas.......................Åhhhhh...... Och stackars din Mamma.... Hälsa så mycket från mig... Massa kramar...

Postat av: Sandrah

Det ska jag göra :)



Ja, visst blir du sugen på hund nu va? ;-) Thihi

2010-05-09 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback