Vinets vrede?

För några timmar sedan kom min sambo hem. Han var något rund under fötterna. ( Läs: full som fan).
Så blir man av att hjälpa svärfar spika altan ska ni veta. ;-)

Hur som helst, J går och lägger sig i soffan och ska se på tv säger han. Efter två röda har han somnat som en stock.
För en halvtimme sen hör jag att han vaknat och att han är uppe och går.
*klamp klamp, dunk dunk*
Då hör jag också hur han står vid ytterdörren i hallen och knäpper av och på lyset flera gånger. Sen hör man:
"Men va fan..."
Jag frågar vad han gör och han svarar:
"Jag ska in och pissa"
Följt utav:
"Men va faaaaaan nu kommer jag inte IN heller."
Då står karln alltså i princip spritt språngande naken vid ytterdörren och påstår att han är på väg in på toaletten.
Herregud. Jag vet inte om han gick i sömnen eller om han bara var så fulll så han inte visste vad han gjorde.
Till slut vände han och gick åt andra hållet där toaletten ligger. Han fick ju inte upp ytterdörren eftersom den var låst och hans koordination inte verkade vara den bästa.
När han kommer ut från toan påstår han att han bara skulle kolla om katterna ville in.

Yeah Yeah - right.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaah jadu.... o.o

2008-10-11 @ 23:02:51
Postat av: Monica

Hahaha ja tur han inte ställde sej å pinkade på golvet elelr nåt..

Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig Söndag! :)

2008-10-12 @ 12:28:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Monica

Haha ja de kan jag tänka mej.. Ja de var mycket folk, har aldri vart där förut, men gu så mkt störrre än våran park, jätte kul dit blir de å åka fler ggr,.

2008-10-12 @ 17:08:22
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback