Varg Veum

Idag är jag trött. Riktigt trött. Det har varit en lång dag och för första gången på väldigt länge så har jag huvudvärk. Inte skoj.
Eftermiddagen ägnades åt en föreläsning på jobbet. Det var en lärare, Gunilla Hammar Säfström, som var med i serien Klass 9a ,som hade föreläsningen. Det var väldigt intressant och lärorikt faktisk och de tre timmarna som den tog gick fort!
Dock var man som sagt ganska trött när man kom strax efter 17 idag.
Tur att älsklingen hade lagat mat (nåja, värmt då) och till och med gjort en egenkomponerad sallad till! Perfekt!

Nu tror jag det blir till att se en film innan läggdags. Kanske blir det en kopp te till också. Vi har en ny Varg Veum-film som vi inte sett som jag bara längtar efter att få se.

Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback