Ska man orka?

♥ är typ överlycklig idag. Gissa varför?
Svar: Prison Break har säsongspremiär!
Men jaha, de kommer ju liksom aldrig till skott i den serien, det är ungefär som att titta på Glamour. Dvs - 20 avsnitt senare så har det gått kanske en dag i seriens tid. Vem orkar?
Men jaja, för att jag har en pokerpaus, inga inlämningsuppgifter att rätta och ingen planering att göra ( det är ju höstlov nästa vecka) - så ska jag faktiskt titta på det där skitprogrammet idag. Prison break och en kopp te får det bli.
Jag tänker snart göra stallet och sen ha någon slags tv-maraton. Cold Case, Matakuten och Prison break.

Sen undrar jag varför inte jag kan få bli miljonär någon gång? Det vore verkligen på tiden tycker jag, så länge som jag gått och drömt om den där miljonen. Och när jag ändå önskar - så kanske jag kan få flera?
Jag är iaf stolt över att jag lyckades sätta en 89-oddsare på V75:an i helgen och på det viset få 5 rätt. Men hur mycket belönades det med tror ni? Två Big tasty-menyer! Yeah!
Man märker att man börjar bli hungrig när man jämför prispengar med Mc:Donalds menyer.......

Så här söta är våra katter just nu. Lägg märke till Zlatans ena förstörda öga som kommer att tas bort inom en snar framtid. (Man ser att ögat inte har någon pupill kvar i och med att kamerablixten inte reflekteras i ögat som det gör i det andra.)

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars liten kille :( Ge honom en kram från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback