Jag är trött på dig!!

Alltså, nu är jag så trött på att höra en viss jävla låt så jag spyr. Varenda gång jag satt på radion på senaste tiden har de spelat samma jääääävla låt! Igår fick jag lov att kläcka ur mig min frustration till min sambo. Ja, och vad händer när min radio slår på denna morgon? Jo, samma låt IGEN! Nu får det var NOG! Jag hatar hatar hatar den! Så mycket så att den etsat sig fast i min hjärna och vägrar försvinna. Det borde fan vara förbjudet att spela samma låt jämt.

Vilken SKITLÅT tror ni jag pratar om? Jag avslöjar det lite senare men jag gissar då att NÅN borde veta.
BLÄ! Hade inte radion spelat sönder den så kanske den hade varit bra. Men det får vi ju aldrig veta nu.



*stor spysmiley*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker alla låtar spelas sönder på radion ><

Postat av: C

De spelar ju bara skit på radio :)

2008-10-21 @ 19:07:10
Postat av: Sandrah

C: Ja, i och för sig, jag kanske ska sluta lyssna helt haha.

2008-10-21 @ 19:12:27
Postat av: Amanda

Sv: Jag älskade den innan sommaren, nu vet jag inte riktigt vad jag tycker om den x)

2008-10-21 @ 21:53:17
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback