Idol 2008

Har Idol någonsin haft ett starkare startfält än i år? Nej - skulle inte tro det.
Jag tror att vinnaren kommer att heta Johan Palm. Han är liksom bara för jävla skön. Han har inte den bästa rösten, men han är ju en artist som heter duga!

Mina favoriter är helt klart dessa tre: (jag tror inte Lars vinner, men han är grymmast! ;-) )

1. LARS!!!
2.
Kevin
3.
Johan

-------------
4. Robin E
5. Anna B
6. Alice
7. Robin B
8. Loulou
9. Sepideh
10. Yasmina

Jag tror dock att de tre främsta kommer att bli Johan, Kevin och Anna B.
Men det återstår att se!
Ikväll ryker definitiv Yasmina eller Sepideh.

Vad tror ni? Vem vinner?

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Tack för senast tjejen!Jag älskar oxå LARS!! Idols alldeles egna Björne :D Men hejar även på Rock Robin, om han kunde ta och börja sjunga rock någon gång och Anna är ju fantastisk, Alice oxå, men oj vad svårt de blev!! Men Johan verkar ju ha MASSOR med fans (=tjejer) så de blir nog han...

2008-10-18 @ 16:55:56
Postat av: Sandrah

Hihi, ja det är verkligen svårt alltså! Men definitivt tror jag det blir en kille i år. Spännande :D Hoppas vi ses igen snart! Kanske slinker förbi dig på en fika inom kort, är ju ganska lugnt för mig jobbmässigt framöver. :) Kram!

Postat av: Mia

Mina favoriter är Kevin och Alice, vem som vinner har jag ingen känsla för, det kvittar lite tycker jag :) Kram!

2008-10-20 @ 20:30:53
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback