Älska!

Hur kan man göra annat än att bara älska denna låt?? Bäst just nu! :)




Idag blev det en tur med Hildingen, han var laddad och det var svansen rätt ut som alltid när han springer.
Men han är lite lurig och drar in baken ibland så jag har satt en slaggjord på vagnen. Det är ju enligt Champion rekomenderat att man hellre sätter den där än på baken åt hästen. Och på en sån som Hilding tror jag nog att gjorde skulle vålla mer skada än nytta eftersom han definitivt skulle irritera sig på den. Än har han ju inte slagit så jag hoppas det bara är falska alarm och jag som inbillar mig. Nu har han ju stått fyra dagar så han var väl lite extra frisk.

Nu ska vi snart bege oss till grannarna, dvs mina föräldrar ;-)
Brorsan ska ju bjussa på käk eftersom han fyllde år här i veckan.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback