Spy-varning

I går var min käre sambo på firmafest. De var först på hockeyn och efter det skulle de ut på krogen. Redan innan lördagen ens hade börjat så visste jag ju hur det där skulle sluta. Klockan 12.00 skulle de vara hos Jocke på förfest minsann! För att sammanfatta allt så slutade krogen att sälja öl till J när klockan var en si så där 20.00.
Då kom han hem - FYLLOT!
Okej, det är inte ofta han dricker. Det är just på grund av att han inte kan dricka mer än öl utan att bli totalt skruvad. Den här kvällen hade det blivit mycket mer än öl. Frågan är väl mer vad som inte hade intagits.

När J är så här så brukar han sova på soffan. Så även i går.
Jag satt i min godan ro och spelade poker när jag bara hör hur han börjar låta där inne. OMG.....
När jag går in i vardagsrummet så ligger han och SPYR över HELA jävla vardagsrumsbordet....... fy fan.
Sen blir han förbannad för att JAG är arg! Ibland blir man matt.....

I dag har han fått sanera hela rummet, och som TUR var kom det inget i soffan. Nu ska det då iallfall vara kliniskt rent hoppas jag. Om det är nåt jag bara inte klarar av så är det just spyor! USCH!

Om det är nåt som är bra just nu så är det pokern i alla fall. Jag hoppas verkligen att detta kan vara vägen upp ur svackan. Det har gått otroligt bra denna helg, så jag tror jag ska spela någon bra söndagsturnering i kväll. Om jag orkar.

Just nu är J och min bror och hämtar Kinamat! Det ska bli gott!

I fredags gjorde jag också äääääntligen opponeringen på examensarbetet! JIPPIE! Skönt att det momentet är över nu. Dock fick jag en del saker som jag måste ändra på och det var så mycket jobbiga saker. Jag vet ju att min undersökning spretar åt tusen håll, och det beror mestadels på att jag hållt på med den i snart ett år. Men men, själva arbetet är ju klart, så resten borde gå fort. Jag vill ju ha ut min examen NU! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback