Snart Sportlov! Jiiipppie!

Ja gud så skönt det ska bli! Jag är helt utmattad känns det som. Vet inte hur många gånger jag sovit middag nu på senare tid. Det är i och för sig skönt, och man hämtar mycket nya krafter.
I dag var det jättefint väder och mycket skönt att vara ute och köra häst. Det värsta är väl som vanligt det knöliga ojämna isisga underlaget, så det blev mest skritt. Men hellre en häst som är sen pga dåliga träningsförhållanden än pga nån gaffelbandsskada.......uschamig. Hoppas att han inte hunnit få nån vajsing där, då han redan halkat runt som bambi på hal is....

För några dagar sedan beställde jag min första hela serie-box! One Tree Hill, som jag alltid velat se från början. Jag har sett några avsnitt här och där, men det har alltid varit så konstiga tider så det har inte blivit så att man kunnat följa alla. Därför gjorde jag nu slag i saken och köpte hela säsong 1! Den kostade dessutom bara 199:- på Ginza vilket var ett bra pris.
I dag har jag redan avverkat 3 avsnitt och när J tittat klart på "Roomservice" blir det kanske ett till :)

Kommentarer
Postat av: Mia

JAG VILL OCKSÅ HA SPORTLOV!!! Orättvist! :)

Postat av: Sandrah

Hehe, ja det är faktiskt en av de fina delarna med att vara lärare ;-) Fast vi jobbar faktiskt in det, typ, vilket inte så många tror, hehe :)

2008-02-20 @ 20:33:28
Postat av: Mia

Nej det har jag väldigt svårt att tro, det ska jag ha stämpelklocka som bevis för att tro på ;)

2008-02-21 @ 17:58:02
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Sandrah

Haha...Tjaa, som exempel kanske man kan ge 60-100 Nationella uppsatser? Som eleverna vill ha tillbaka så fort som möjligt...efter det har man inte mkt hjärna kvar :-)

2008-02-22 @ 00:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback