Måndag

Måndagar är oftast rätt tråkiga dagar. Det enda bra jag kan komma på med dem är att jag brukar sluta rätt så tidigt. Runt 13-14 beroende på hur mkt jag har att göra. Sen har jag ju sovmorgon också och börjar inte förrän 9. Så jag ska inte klaga. Kort och skönt dag på det viset!
I och för sig så är det rätt bra med måndagar på så sätt att veckan har kommit i gång och man kan se fram emot ytterligare en helg :-)

Jag hade som plan att ut och köra H när jag slutade i dag, men med en fruktansvärd migrän kommer det inte på fråga. Usch, jag vet inte om det beror på snön, att det är så himla vitt ute, som gör att jag får migränen just nu. Ja, ni som dras med denna hemska åkomma vet att det inte är vanlig huvudvärk jag pratar om.....
Efter några starkare tabletter känner jag mig något bättre nu. Annars skulle jag inte ens kunna satt på datorn och än mindre skriva detta....

Nåja, ska vila lite och sen följa med familjen till min farmor som fyllde år i helgen. Vi ska dit med present och sen fika lite med en god budapest-stubbe som vi köpt med.


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Galaxia

Usch ja för migrän, vet vad du pratar om även om jag inte drabbas lika hårt som dej och det tackar jag min lyckliga stjärna för. Tack för din kommentar om kvalitetstid förresten. Som en liten upplysning bara, jag har fortfarande inte lyckats hitta nån bra strategi för det ;-P
Hoppas farmor blev glad för besöket och för budapeststubben, skulle jag ha blivit iaf. Kram och keep going.

Postat av: San

Nej, det är nog svårt det där med kvalitetstid... Stressen hinner ikapp en innan man ens hinner tänka ordet. Kram! Och hoppas du letar vidare efter kvalitetstiden :D

2008-02-06 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback