He's back

Gissa vem som förresten satt på bron och vill in när jag kom från stallet i morse?
Joho tack, det passade att komma hem då! Houdini-Zlatan!
För när det spöregnar då passar det inte att vara ute heller.

Nu har han fått medicin och det gick jättebra att peta i tabletterna i köttfärsen, han var ju utsvulten katten. Det var väl dåligt med möss att fånga ute kanske.....
Ögondropparna gick också bra att ha i själv. Dock tog jag inte de som han mår så illa av. Vill ju inte skrämma iväg honom när kommit hem. Vi väntar med dessa tills i kväll.

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh langos recept.. tack =)

ja jo nog är de roligare me nyare bil..Få se hur jag gör om jag sätter ut annons på min o kke blir utan ett tag.. har inte bestämt mej än.. kan de vara vågen..??:D

Postat av: Monica

Hahaha preciiis...;)

2008-08-07 @ 15:07:03
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: Monica

Jaaa diggar den som fasiken, både hemma o i bilen..:D

2008-08-07 @ 21:04:31
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback