Sommar tack!

Ja det är just vad jag vill ha, men det verkar inte vara någon sådan på gång på ett bra tag.
Dock har jag ett litet sportlov nästa vecka, det får väl duga som tröst. Denna praktik tar nästan död på mig! Det är såååå mycket som ska planeras och fixas och dessutom att prata Engelska hela dagarna är också tröttsamt och ovant. Dock är det skoj! Och efter imorgon så har halva min praktik gått ju!

Nu har vi precis kommit hem från Veterinären med Jalla. Ja så typiskt. Han fick sig en spark här i helgen och har haft ett ben svullet som en timmerstock. Han har inte varit halt, men jag ville ändå få mig en koll för säkerhets skull. Det var en blödning så som det brukar bli när de får sig en spark, så vila i 2-3 veckor för att inte stimulera överbenet att bli för stort. Men ett överben kommer det att bli. Men jaja, huvudsaken är att det inte blev en fissur eller fraktur såklart!
Tråkigt bara att man inte kan köra nu då när det blir lov och annat. Men jag kommer väl ha fullt upp med att planera de följande tre veckornas praktik, samt att förbereda allt innan Hildingska komma den 31 Mars.

Jag ska oxå köpa en maaaasssssa prylar av Anki som har Hilding. Hoppas hon får med sig bägge vagnarna, en speedcar och en rochard! Hilding får även med isg tonvis med utrusting bla ett nästan sprillans nytt Back On Tracktäcke! Dom kostar fasen 2500 nya.....det andra ska jag få köpa för typ 5% av nypris.....jag ska köpa på mig massor med täkcen och aaaaalllla BoTpaddar hon har ;-) mm mm  mm

Pokern den uselt för dagen, men det är väl så, ups and downs. Det är dock en bra test för ens tålamod, det må jag säga...

Nåväl, nu ska jag fortsätta plugga....
//Sandrah

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill också köpa för 5% av nypris! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback