JULLOV!

Äntligen lite julledigt! Det verkligen känns i hela kroppen att man är ledig. Lite som en sten som släpper. Nu ska jag ägna hela lovet åt hästarna och jag ska även göra färdigt mitt examensarbete så jag kan vara på det torra med jobb sen. Vadå lov egentligen? Men bara det att man inte behöver ta sig någonstans.
   Innan ledigheten sätter in på riktigt ska jag dock köpa klart alla julklappar, men det är ett helsike nu. Var nere på stan i morse och det fanns inte en parkeringsplats så långt ögat kunde nå. Det är problemet med lilla Mora nu. För små vägar och för lite parkeringar. Det måste helt enkelt förbättras nu när så många intressanta affärer etablerat sig här.

Ungefär så HÄR känner jag mig nu:
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback